Livrare si politica retururi

Inregistrarea comenzii

Comenzile inregistrate pe site-ul femin.ro vor fi procesate si expediate in maxim 2 zile lucratoare, pentru produsele aflate in stoc.

Femin Store SRL depune toate eforturile pentru a procesa si expedia comenzile in cel mai scurt timp, de obicei predarea coletului catre curier in vederea expedierii efectuandu-se in aceeasi zi pentru comenzile plasate pana la ora 16:00.


Livrarea comenzii

Livrarea comenzilor plasate prin intermediul Femin Store SRL (femin.ro) se face la domiciliu prin curierat rapid Urgent Cargus, pe intreg teriroriul Romaniei.

Termenul de livrare este de 1-2 zile lucratoare de la momentul procesarii comenzii, cu exceptia zilelor de sarbatoare.


Pentru municipiul Cluj-Napoca si Floresti, clientii nostri pot opta si pentru livrare gratuita direct prin flota Femin.

Livrarea in acest caz se va face de regula pana la ora 21:00 pentru comenzile plasate in aceeasi zi lucratoare pana la ora 15:00.

Femin Store SRL isi rezerva dreptul de a livra gratuit produsele prin intermediul flotei proprii in termen de pana la 1-2 zile lucratoare.


Femin Store SRL nu livreaza momentan in afara teritoriului Romaniei.

In cazul unor evenimente neprevazute sau in perioadele din preajma sarbatorilor de Paste, Craciun, revelion sau Black Friday, termenele de livrare pot suferi intarzieri datorate volumului mare de expeditii.

Femin Store SRL (femin.ro) depune eforturi pentru a informa consumatorul, de indata ce are la cunostinta eventualele intarzieri.


Costul transportului

- Pentru comenzile a căror valoare este mai mare de 399 lei, transportul prin curier Cargus este gratuit.

- Pentru comenzile a căror valoare este mai mică de 399 lei, costul transportului prin curier Cargus este de 18 lei.

- Pentru municipiul Cluj-Napoca, este disponibilă opțiunea de livrare gratuită, la plata cu cardul online, indiferent de valoarea comenzii.



Receptia coletului si refuzul receptiei

Expedierile se fac la adresa indicata de catre client in momentul efectuarii comenzii.

Persoana ce receptioneaza coletul are obligatia de a verifica integritatea coletului, la momentul in care se face livrarea de catre curier.

Persoana ce receptioneaza coletul are dreptul de a refuza primirea coletului in cazul in care constata ca acesta prezinta semne de deterioare sau desigilare, incluzand urme de deformare, umezeala, rupturi.

Refuzul coletului pentru motivele invocate mai sus se consemneaza obligatoriu in scris in AWB sau proces verbal, in prezenta curierului si se semneaza de catre persoana ce refuza receptia.


Femin Store SRL (femin.ro) incurajeaza clientii sa refuze orice colet ce prezinta deteriorare sau desigilare.

Orice alte reclamatii ulterioare in privinta integritatii produsului livrat nu vor fi luate in considerare.


Pentru detalii privind livrarea produselor va rugam sa ne contactati folosind formularul de contact.


Politica de retur


In cazul in care produsul comandat nu corespunde sau nu sunteti pe deplin multumiti de alegerea facuta, va punem la dispozitie posibilitatea de a returna produsul in termen de 14 zile.


Pentru a returna un produs va rugam sa completati formularul de retur disponibil in sectiunea Istoric Comenzi-din contul dumneavoastra sau sa ne contactati telefonic sau pe email.


Aveti la dispozitie un prim retur gratuit pentru produsele a caror marime nu vi se potriveste.


Costul returului este suportat de noi in urmatoarele situatii:
• produsul expediat este diferit de cel comandat
• produsul prezinta vicii de fabricatie

Costul returului va fi suportat de catre dumneavoastra in urmatoarele situatii:
• marimea produsului nu vi se potriveste
• va razganditi in privinta cumpararii produsului
• doriti schimbarea produsului cu un alt produs aflat in stoc


Retururile nu se accepta daca:

• produsele prezinte urma de utilizare, purtare sau deteriorare
• sigiliul de igiena a fost indepartat sau deteriorat
• etichetele au fost indepartate sau deteriorate
• accesoriile lipsesc sau au fost deteriorate
• se trimit in ambalaje necorespunzatoare
• coletele sunt trimise cu valoare de ramburs
• coletele sunt trimise cu ridicare din oficii postale sau la orice alta adresa decat cea indicata de catre noi
coletele sunt trimise inainte de instiintarea si aprobarea cererii de retur de catre noi
• in situatii de cereri de retur abuzive sau nejustificate

In cazul cererilor de retur puteti opta pentru inlocuirea sau restituirea banilor.
Pentru restituirea banilor se va face intr-un cont bancar furnizat de catrea dumneavoastra in termen de 14 zile de la procesarea returului.

Pregatirea produsului pentru retur:
1. Completati formularul de cerere de retur si asteptati raspunsul nostru de confirmare
2. Ambalati produsul in ambalajul original. Nu ambalati in plicuri, pungi sau orice alt ambalaj diferit fata de cel in care ati primit produsul
3. Unde costul de transport este suportat de catre noi, vom trimite un curier la dumneavoastra sa ridice coletul
4. Unde costul transportului este suportat de catre dumneavoastra, nu trimiteti cu ramburs si doar prin curier rapid. Nu trimiteti cu Posta Romana sau orice alta forma de ridicare personala.

Pentru mai multe detalii in ceea ce priveste returul, consultati sectiunea “Politica de retur” din Termeni si Conditii disponibil pe site.